فال روزانه ۱۹ مرداد
اس ام اس عکس جوک بازیگران
فال روزانه ۱۹ مرداد
جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 14:50 | بازدید : 211 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

فال روزانه ۱۹ مرداد

فال روزانه 19 مرداد , فال فردا نوزده مرداد , طالع بینی 19 مرداد ماه

فال روزانه ۱۹ مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۹ مرداد در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه ۱۹ مرداد

فال متولدین فروردین ماه

امروز پر از انرژی مثبت و سرحال خواهید بود. سعی کنید از این انرژی نهایت استفاده را برده و تمام کارهای نیمه تمامتان را انجام دهید. شما هر روز می توانید همین قدر شاد و پرانرژی باشید تنها به یک مثبت اندیشی درونی نیاز دارید. اگر می خواهید به شادمانی دست پیدا کنید دست از افکار منفی بردارید. شادمانی و خوشحالی هنگامی به دست می آید که عملکرد شما با فکر و سخن تان هماهنگ باشد. قبل از شروع هر کاری تمام جوانب را سنجیده ، سپس بهترین کار را انتخاب کرده و انجام دهید. کمی تمرین صبر کنید و قدرت تحمل خود را بالا ببرید تا شرایط زندگی بهتر شده و دنیا روی خوشش را به شما نشان دهد. این روزها احساس جذابیت در شما تشدید شده و ممکن است به زودی شاهد یک اتفاق عاشقانه و هیجان انگیز باشید. اگر دوست دارید رابطه عاشقانه ای داشته باشید در تفکراتتان چهره انسان خاصی را تصور نکنید ، فقط به عشق و محبت فکر کنید. بهتر است در این موارد دست خدا را باز بگذارید تا یک مورد فوق العاده برای شما پیدا شود.

فال متولدین اردیبهشت ماه

از احساس کمبود اعتماد به نفس رنج می برید. اتفاقات اخیر باعث تضعیف اعتماد به نفس شما شده است. خراب شدن یک برنامه نباید این همه در روحیه شما تاثیرگذار باشد. انسانی که اعتماد به نفس نداشته باشد هیچ گاه نمی تواند فردی موفق و موثر در جامعه باشد. انسانی که اعتماد به نفس دارد قدر و ارزش خود را می داند و از قابلیت ها و مهارت هایی که دارد نهایت استفاده را می برد. کنترل زندگی در دستان شماست. بر مسائل منفی و شکست ها متمرکز نشوید زیرا شکست جدیدی در آینده شما رقم خواهد خورد. به صدای قلبتان گوش فرا دهید و دوباره اعتماد کنید. نه بی منطق و بی فکر بلکه با چشمانی باز و سنجیدن همه جوانبی که وجود دارد. حسادت یک خصوصیت انسانی است و هر کس در دوره ای از زندگی این حس را در درون خود لمس و احساس کرده است. حس حسادت زمانی در ما بوجود می آید که احساس می کنیم کسی بر ما برتری دارد ، این تفکر بسیار اشتباه است. همه انسان ها به یک شکل و با توانایی های زیاد خلق شده اند. درون خود کنکاش کنید ، استعدادهایتان را پیدا کنید و تمام تلاش و پشتکاری را که در وجودتان احساس می کنید به کار بگیرید ، قطعا موفق خواهید شد.

فال متولدین خرداد ماه

دنبال جلب توجه و پی نگاه های تحسین آمیز می گردید. در این مورد موفق خواهید بود اما دقت کنید که مغرورانه رفتار نکنید. خونسرد باشید و حسادت دیگران را بر نیانگیزید. اگر در خواست اضافه شدن حقوق کنید احتمالا جواب مثبت خواهید شنید ، اما اگر جواب منفی هم شنیدید دلسرد نشده و در ذهنتان روی پول تمرکز کنید. از تنها بودن و غرور دست بردارید. یک انسان تنها ، انسان موفقی نخواهد بود. قلبی که به قلب دیگری پاسخ نداده باشد به مرور پژمرده خواهد شد. ذهنی که تنها بازتاب افکار خود را بشنود پلاسیده خواهد شد. به روزهای دوری فکر کنید که شاید هیچ کدام از نزدیکان و اطرافیان شما دیگر در کنار شما نخواهند بود. به روزهای تنهایی فکر کنید و تصمیم بگیرید. بیشتر روی احساساتی که دارید متمرکز شوید. برای چیزهای خوب برنامه ریزی کرده و از زندگی نهایت لذت را ببرید. با فال روزانه اختصاصی پارسی سرا همراه باشید ؛ در مقابل سختی و مشکلات صبور باشید تا همه کائنات به نفع شما دنیا را پیش ببرند. کنترل تمام وقایع زندگی در دستان شماست. تنها باید بدانید کدام شبکه را در زهنتان دنبال کنید و کدام شبکه را برای همیشه حذف کنید.

فال متولدین تیر ماه

مسیرهای زیادی در زندگی را تجربه کرده و شکست خورده اید. یکی از علت های شکست های مکرر در زندگی تفکر شما روی این مسائل است. اگر شکستی در زندگی شما پیش می آید به آن فکر نکنید زیرا بازتابش را در آینده خواهید دید. این روزها موقعیتی قدرتمند پیدا کرده و فکر می کنید زندگی همیشه به کام شما خواهد یود. برای پیشرفت تلاش نمی کنید و تنبلی می کنید. این کار بسیار اشتباه است ، برای بهتر شدن موقعیت تان تلاش کنید.به قول قدیمی ها آب اگر جایی بماند می گندد. به جایی که هستید راضی نباشید ، به قله های بلندتری در زندگی فکر کنید. اهداف و رویاهایتان را بنویسید. از خدا بابت این که به هر کدام از این رویاها خواهید رسید تشکر کنید و منتظر بمانید تا نتیجه فوق العاده این تمرین در زندگی را ببینید. پیشنهادهای زیادی به شما می شود ، به تمام این پیشنهادها فکر کرده ، آن ها را مورد بررسی قرار داده و تمام جوانب را بسنجید سپس انتخاب کنید. بهتر است کمی خوش بین تر باشید و آرامش بیشتری را در زندگی خود حس کنید.

فال متولدین مرداد ماه

همیشه در زندگی فرصت های زیادی را از دست داده اید. علتش می تواند به عقب انداختن کارها و فرصت ها باشد. با پشت گوش انداختن و تعویق اندازی ها چیزی جز از بین رفتن فرصت ها نصیب شما نمی شود. از بیان کردن ایده هایتان ترسی نداشته باشید. پیگیر این ایده ها باشید و برایشان تلاش کنید. در محل کارتان بیشتر نبوغ به خرج داده و سعی کنید جایگاهتان را ارتقا بخشید. قبل از بیان کردن ایده هایتان به آن ها فکر کنید. اگر از ایده هایتان مطمئن هستید بدون ترس انها را بیان کنید نباید به واکنش بقیه فکر کنید و از مطرح کردن ایده هایتان منصرف شوید. بهتر است بعضی از خصوصیات منفی خود را آرام آرام کنار بگذارید. هر روز زندگی را به معنای واقعی زندگی کن و از هر لحظه لذت ببر. اگر امروزت رو از دست بدی ، فردا رو هم پیدا نخواهی کرد. هیچ روزی از امروز مهم تر و با ارزش تر نیست و نخواهد بود.

فال متولدین شهریور ماه

اگر زندگیت آن گونه که دوست داری ، نیست ! آن را تغییر داده و عوض کن. همه چیز به تو بستگی دارد ، همه چیز به ذهن و تفکر تو بستگی دارد. ابتدا باید بفهمی چگونه می توانی باعث بهبود اوضاع شوی. از شکایت کردن دست برداشته و به جای آن تمام مشکلات و دردودل هایت را روی کاغذی بنویس ، تمام درد و غم هایت را. با خدا حرف بزن و دردودل کن. وقتی همه را نوشتی کاغذ را زیر شیر آب بگیر و بگذار کاغذ به شکل کامل شسته شود و آب غم هایت را بشورد. پس از آن دیگر در مورد شکست ها و غم هایت با دیگران حرف نزن. به روزهای روشن زندگی فکر کن و دیگر نگذار منفی نگری و بدبینی تو را از زندگی ، این هدیه زیبا محروم کند. از تخیلت استفاده کن و زندگی رویاییت را در ذهنت بساز. هر روز دقایقی تخیل کن و ایمان داشته باش به آنچه می خواهی ، خواهی رسید.

فال متولدین مهر ماه

به مدیریت کردن زمان احتیاج فراوانی دارید. به هیچ کاری نمی رسید و همه کارهایتان در هم پیچیده است. مدیریت کردن زمان باعث می شود تا ما بتوانیم استفاده ای بهتر از زمانمان کنیم ، هم به تمام کارهایمان برسیم هم زمانی برای تفریح و استراحت داشته باشیم. اول باید دنیال علت این موضوع بگردید. چرا زمان کافی ندارید ؟ آیا صبح ها دیر از خواب بیدار می شوید ، شاید هم نمی توانید به دیگران نه بگویید ، علت دیگر آن هم اهمال کاری است. اگر برای کارتان ارزش قائل شوید و به آن اهمیت بدهید دیگر تنبلی نمی کنید و به تمام کارهایتان خواهید رسید. اگر زمانتان را بهتر مدیریت کنید ، درهای موفقیت به روی شما باز خواهد شد. ممکن است شکست بخورید تا تجربه بیشتری کسب کنید اما قطعا آینده ای روشن در انتظار شما خواهد بود. به تصمیماتی که می گیرد بسیار دقت کنید زیرا این تصمیمات موجب ساختن یک آینده امن تر و بهتر برای شما می شود. قلبتان را بزرگ تر کرده و از عشق و محبتتان به دیگران ببخشید. این موضوع را به یاد داشته باشید که ابرها برای تاریک کردن آسمان نمی آیند. همه ی انسان ها لحظاتی سخت و غم انگیز در زندگی خود دارند و امید تنها چیزی است در آن لحظات خواهید داشت. پس هیچ گاه امیدتان را از دست ندهید.

فال متولدین آبان ماه

همیشه با اطرافیان خود متفاوت بوده و زمانی که دیگران به حداقل چیزها راضی بوده اند ، شما همیشه به بهترین و بزرگ ترین در هر چیز فکر می کرده اید. این روزها به دنبال یک راه میان بر برای رسیدن به موفقیت هستید. فراموش نکنید همه میان بر ها ما را به مقصد اصلی نمی رسانند. اگر یک میان بر اشتباه را انتخاب کنید ممکن است مقصد پایانی شما یک کوچه بن بست و تاریک باشد. پس اگر می خواهید میان بر بزنید باید با فکر و تامل و دانش باشد. امروز برای استراحت از طبیعت استفاده کنید. می توانید به تنهایی یا همراه خانواده به یک پارک یا جنگل بروید. در طبیعت نفس های عمیق کشیده و هوایی که سرشار از انرژی مثبت و عشق است را درون ریه هایتان بفرستید. با تمام وجود از هوای پاک لذت ببرید. تمام انرژی های منفی تان را در طبیعت رها کرده و با روحی سرشار از انرژی مثبت به خانه برگردید. مدت هاست که دنبال نیمه گمشده خود هستید اما تا به حال کسی را لایق خود نیافته اید. شاید بهتر باشد که استانداردها و معیارهایتان را کمی پایین بیاورید و کمتر مغرور باشید. قلبتان را برای عشق آماده کنید و همه چیز را به خود خدا بسپارید.

فال متولدین آذر ماه

همیشه در پی ایجاد کردن و به وجود آوردن عشق و گرمی و هماهنگی در خانواده خود بوده اید. از نظر شما خانواده مهم ترین ارزش یک انسان است. از بی توجهی و درک نشدن توسط خانواده غمگین و گاهی عصبی می شوید. احساس می کنید کسی قدردان شما نیست و هر کس فقط به فکر خودش است. دوست دارید در مورد رویاها و امیدهایی که دارید با دیگران حرف بزنید و بحث کنید اما گوش شنوایی را در اطراف خود پیدا نمی کنید. دست از رویاپردازی هایتان برندارید و به آن ها ایمان داشته باشید. اگر دوست دارید در آینده جایگاه اجتماعی بالایی داشته باشید و همه از شما به عنوان فردی موفق نام ببرند باید عقاید و تفکراتتان را با دقت انتخاب کنید. باورها و عقاید ما هستند که زندگی ما را در آینده خواهند ساخت. قدرت نه گفتن خود را بهبود بخشیده و هر عقیده ای را باور نکنید. عقاید منفی و بدبینانه امید را از شما گرفته و چیزی جز تباهی برای شما باقی نمی گذارد.

فال متولدین دی ماه

امروز غمی عجیب را در وجود خود حس خواهید کرد. بهتر است به این غم اجازه بروز ندهید. با یک کلیپ خنده دار و یا موسیقی شاد این غم را از ریشه بکنید. یک دفترچه بردارید و از خدا به خاطر هر آنچه دارید سپاسگزاری کنید. هیچ وقت جمله شکر نعمت ، نعمتت افزون کند را فراموش نکنید. خوشبختی در زندگی ما تنها یک نگرش است. شما می توانید با دیدن آسمان آبی ، روییدن جوانه و گلی ، خوردن یک فنجان چای داغ احساس خوشبختی کنید. خندیدن بهترین درمان برای هر دردی است. تخیل و خیال پردازی کردن یک مسئله منفی نیست بشرطی که چیزهای محال را تصور نکنید. باید به تصاویری که از ذهنتان می گذرد دقت کنید. ممکن است یک دعوا و مشکل خانوادگی برای شما پیش بیاید اما خیلی زود حل خواهد شد. امروز باید حس حسادت و خشم را در نطفه خفه کنید. نباید بگذارید این حس ها بر شما غلبه کرده و در تصمیم گیری شما تاثیر بگذارد.

فال متولدین بهمن ماه

امروز به گذشته فکر می کنید و به خاطر فرصت هایی که از دست داده اید احساس پشیمانی وجودتان را فرا می گیرد. گذشته ها گذشته و حسرت خوردن علاوه بر آن که برای شما سودی ندارد ، زیان آور هم هست. تنها اشتباهات گذشته را بشناسید تا در آینده تکرارش نکنید. به فرصت هایی بیاندیشید که در آینده برای شما پیش خواهد آمد. به موفقیت و پیروزی و کامیابی فکر کنید و لذتش را در تمام وجودتان حس کنید. نگذارید ناامیدی در زندگی شما ریشه بدواند و شما را در باتلاق خودش گرفتار کند. باتلاق ناامیدی راه نجاتی ندارد ، ناامیدی دست و پای شما را می بندد و شما دیگر قادر نیست هیچ کاری انجام دهید ، تنها زنده می مانید تا بمیرید. به سلامت خود اهمیت بیشتری بدهید ، زیرا سلامت روح و جسم باید با هم همراه باشند. اگر سیگار می کشید آن را ترک کنید. ورزش صبحگاهی یا پیاده روی را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا به مرور متوجه تاثیر آن در زندگی خود بشویید. سعی کنید از لجبازی کردن دست بردارید تا دچار مشکل و بحث با خانواده تان نشویید. به زودی سرمایه خوبی به دست شما خواهد رسید و شرایط مالی تان بهبود پیدا می کند.

فال متولدین اسفند ماه

امروز احساس کمبود چیزی را درون خود حس می کنید اما نمی دانید چیست. هر چه بیشتر دنبال این کمبود می گردید کار برای شما سخت تر می شود. بهتر است نسبت به این حس بی خیال باشید و آن را رها کنید. به یک مسافرت نیاز دارید. سفری به یک جای دور و پر از آرامش تا تنش های اخیر تا حدودی از یاد شما برود. می توانید به جنگل یا در کنار دریا بروید و در آنجا ریلکس کنید. اگر نمی توانید به سفر بروید ، صبح زود به یک پارک رفته و در آنجا ریلکس کنید. از لحاظ مالی در جایگاه خوبی قرار دارید و موفق هستید. به این جایگاه بسنده نکنید. همیشه و همیشه در حال پیشرفت باشید. ممکن است در روابط عاطفی تان تنش و بحران کوچکی را مشاهده کنید. نگران کننده نیست و نباید فکر و ذهنتان را درگیر این تنش کنید. از بحث و دعوا کردن دوری کنید. سعی کنید به خودتان مسلط شوید. اگر طرف مقابل شما در رابطه عاطفی و احساسی تان ، نسبت به شما سرد شده و شما را پس می زند ؛ او را رها کنید و قلبتان را برای فرد جدیدی آماده کنید. اما اگر مشکل کوچکی بین شما وجود دارد آن را رفع کنید و این مشکل را بزرگ نکنید.

منبع : parsisara.com/fal-19-mordad-1007

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 533
:: باردید دیروز : 620
:: بازدید هفته : 1470
:: بازدید ماه : 3281
:: بازدید سال : 24672
:: بازدید کلی : 294903